Історія ТМ «Щедро»

Історія світового бізнесу сповнена різноманітних прикладів створення марок, але лише деякі з них - це захоплюючі подорожі у світ стрімких злетів і великих успіхів. Така історія створення торгової марки «Щедро», яка вже сьогодні може стати вдалим посібником з історії українського бізнесу.

Історія ТМ «Щедро» - це історія марки, яка за короткий час свого існування зайняла міцне місце на українському ринку і в українських будинках.

Перша продукція ТМ «Щедро» (майонез і маргарин), була виготовлена дбайливими руками львівських виробників на Львівському жировому комбінаті.

У 2006 році до виробництва на Львівському заводі приєднався і Харківський жировий комбінат, завдяки чому були збільшені обсяги виробництва.

В 2006 році до родини ТМ «Щедро» приєднався Запорізький масложировий комбінат. На прилавках з'явились особливі майонези ТМ «Щедро» - «Сирний» і «Грибний». А вже з 2008 року запущено виробництво майонезу з використанням натурального ферментованого жовтка. За цією технологією починають виготовлення і майонезу з більш насиченим смаком: «Провансаль Преміум» і «Провансаль Золотий».

До 2009 року марка «Щедро», яка постійно зростає з самого моменту свого виникнення, зайняла більше 70% ринку маргаринів і близько 17% ринку майонезу. На ринку маргаринів - марка стала безумовним лідером, а на ринку майонезу (за результатами 2009 року) ТМ «Щедро» займає 2-е місце. При цьому, будучи досить молодою, марка гідно конкурує і змагається за перше місце з лідером і старожилом українського ринку - ТМ «Торчин».

У 2009 році відбувся запуск кетчупів під торговою маркою «Щедро». На столах українців з'явилися томатні соуси: «Шашличний», «Чилі», «Томатний», «Лагідний» і «Краснодарський».

У 2010 році «Щедро» радує українських господинь різноманітністю соусів ТМ «Щедро» і гірчицею. У червні була вироблена промислова партія соусів «Тартар», «Папрік» і «Домашній з часником», гірчиць «Гостра Домашня» і «Українська», які вже з'являються в роздрібних магазинах України.

Зараз починається випуск нового порційного преміального формату - кетчупів, майонезу і соусів - для ресторанів швидкого харчування і літаків.

Кілька років тому, в 2005 році, народилася ТМ «Щедро». Була втілена в життя проста ідея простої людини - наповнити кожен будинок щедрістю українських традицій. Ідея, яка перетворилася на компанію національного масштабу, що стала серйозним конкурентом для відомих, світових брендів. Секрет успіху надзвичайно простий і знайомий кожному українцеві: щедрість, відкритість і постійний рух вперед знайдуть відгук у кожному серці!