Історія компанії

• 1996 рік. Заснована компанія ТОВ «Агрокосм», про яку незабаром заговорили як про дистриб'юторську компанію, що динамічно розвивається.

• 1997 рік. Встановлено тісні партнерські відносини з Запорізьким масложировим комбінатом, великим промисловим підприємством з багатою історією.

• вересень 2003 року. Запорізький масложировий комбінат розпочинає випуск нового на українському ринку продукту - м'якого маргарину / легкого масла під ТМ «Оллі». До його складу входять якісні рослинні масла і жири, молоко, найчистіша вода й інші натуральні компоненти. «Оллі» вигідно відрізняється від вершкового масла вмістом вітамінів A, D, E і відсутністю холестерину.

• У квітні 2004 року починається випуск нової серії легких маргаринів під ТМ «Запорізький». Новинка, що випускається в двох варіантах - 40 та 75% жирності, отримує схвалення у споживачів, і сьогодні цей популярний продукт можна зустріти в продуктових магазинах і супермаркетах по всій Україні, а частка ринку твердих маргаринів становить більше 70%.

•  У 2004 році завдяки ефективній політиці продажів і успішному просуванню товарів «Агрокосм» розширює дистриб'юторську мережу і на зовнішньому ринку. Відкриваються представництва в таких містах, як Ростов-на-Дону і Краснодар (Росія).

• У лютому 2005 року дано старт новому проекту: зареєстрована ТМ «Щедро», під якою почалося виробництво майонезу та маргарину на Львівському жировому комбінаті.

• У відповідь на купівельний попит вже до 2007 року обсяги виробництва збільшуються. Продукцію під маркою «Щедро» починають виготовляти і на Харківському жировому комбінаті.

• У 2009 році відбувається оснащення Запорізького масложирового комбінату новою пакувальною лінією Danhill, завдяки цьому на ринку з'являється новий фасований маргарин ТМ «Щедро» у новому форматі, а головне - з новою особливою рецептурою. Це маргарин ТМ «Щедро» «Вершковий люкс».

• У цьому ж 2009, незважаючи на загальний занепад у зв'язку зі світовою кризою, в компанії продовжують розвивати унікальні технології. Запускається у виробництво майонез з використанням натурального ферментованого жовтка, за цією технологією починають виготовлення майонезу з більш насиченим смаком: «Провансаль Преміум» і «Провансаль Золотий», що дає ТМ «Щедро» перевагу перед конкурентами.

  • Друга половина 2009 року знаменується запуском кетчупів ТМ «Щедро». На прилавках з'являється відразу кілька позицій продукції: кетчупи «Шашличний», «Чилі», «Томатний», «Лагідний» і «Краснодарський». Продукція отримує найвищу оцінку покупців, свідченням чому є завоювання більш ніж 2 відсотків ринку всього за рік існування продукту.

 • Перша половина 2010 року - асортимент «Щедро» знову розширюється. Запускаються найбільш популярні у споживачів соуси: «Тартар», «Папрік» і «Домашній з часником» від ТМ «Щедро», а також два види гірчиці: «Гостра домашня» і «Українська».